Zamknij

Mieszkańcy chcą ODWOŁAĆ burmistrz Danutę Karaśkiewicz!

23:23, 05.02.2020 M.W. Aktualizacja: 23:27, 05.02.2020
Skomentuj

Sprawy zaszły za daleko i dlatego… grupa mieszkańców postanowiła odwołać burmistrz Danutę Karaśkiewicz. To inicjatywa mieszkanki Słosinka Klaudii Napieraj. Stworzyła internetową petycję i zaprasza do przyłączenia się do tej inicjatywy.

- Drodzy mieszkańcy Miastka i Gminy Miastko, zwracam się do Was z prośbą o składanie podpisów pod petycją dotycząca odebrania władzy dotychczasowym rządzącym. Zmiany wprowadzane przez osoby obecnie pełniące rządy w naszej gminie są bulwersujące. Likwidacja szkół wiejskich, wycinki drzew, niepotrzebne modernizacje dróg to kilka z najgorszych pomysłów Pani Burmistrz Karaśkiewicz. Obietnice, które składała podczas wyborów różnią się od tego co obecnie widzimy. Z gminy uciekają młodzi, nie mamy miejsc do pracy, zieleń zostaje niszczona, a nasze dzieci, które dotychczas uczą się w małych gronach nauczycieli, i innych uczniów małych szkół mają decyzją Pani Burmistrz trafić do ogromnego budynku już w tym roku - napisała Klaudia Napieraj. - Pani Karaśkiewicz nie słucha nas - osób, które poparły ją swoimi głosami na rzecz swoich ambicji. Drodzy mieszkańcy! Zmieńmy to. Pokażmy, że nie jesteśmy tłumem wieśniaków, którzy popchnięci przez władzę zgodzą się na wszystko. Razem możemy więcej.

KLIKNIJ aby przejść do petycji

Popierasz tę petycję? Uważasz, że jest szansa zrealizowania postulatu? A może to tylko chwilowa internetowa aktywność? Czekamy na Wasze komentarze.

Najlepsze opublikujemy 11.02. w Gazecie Miasteckiej. Pojawi się też komentarz burmistrz Danuty Karaśkiewicz i innych lokalnych polityków. 

(M.W.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(62)

MieszkaniecMieszkaniec

35 17

Popieram odwołanie burmistrz 05:36, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sunkensunken

10 2

Faktycznie Pani burmistrz jest słaba w tym co robi ale cóż ma grupę radnych którzy na wiele jej nie pozwolą 07:14, 06.02.2020


reo

BbBb

35 9

Tłum wieśniaków najpierw ja wybrał teraz narzeka :) chcieli baby na stołku to mają :) To dopiero początek rządów :) poczekajcie jeszcze ma dla was 4 lata pomysłów :) 07:09, 06.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WiesniakWiesniak

5 6

Tłum wieśniaków na większy iloraz inteligencji niż Ty buraku cukrowy jakiś kariery tym komentarzem tu nie zrobisz może spróbuj zasięgnąć sławy przy podnóżki Karaskiewiczowej stopy myj i wodę pij 09:27, 06.02.2020


ivan odvarkoivan odvarko

0 0

zamknij tam *%#)!& kartoflu 07:14, 12.02.2020


LunaLuna

20 15

A co masz swojego kandydata i liczysz na układy? Poprzednik ogołocił kasę gminną, a od P. Danuty Karaśkiewicz oczekujecie cudu? Jeśli na wsi wydają się wam małe perspektywy, nikt nie zabrania zmienić swojego miejsca na lepsze.
Lepszy był burmistrz ciepło nijaki z układzikami po wsiach? Polskie społeczeństwo jest doprawdy pretensjonalne, przyzwyczajone, że na każdym kroku dostaje plusy za nic, a do roboty nie ma się kto brać. A już oświata i nauczyciele, to najbardziej pazerna grupa zawodowa. Nie dają od siebie wiele, żadnych efektów i wieczne wyciąganie rąk po kasę.
Ciekawa jestem jak wyjątkowy i skuteczny będzie następca. 07:27, 06.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BarryBarry

4 3

Wies tylko podatki ma placic i w gnoju mieszkac?
08:13, 06.02.2020


MiastczaninMiastczanin

6 4

Weszła na stołek dzięki emerytom i rencistów bo znali Panią z banku a innym rozdawał piwo w zamian za głosy ludzie ciemni myśleli miła Pani z okienka bankowego a miłej Pani chodzi tylko o pieniądze 12 tyś miesięcznie droga nie chodzi w zamian jedyne co potrafi robić ina doświadczenie stawia stemple bo nie ma zielonego pojęcia o zarządzaniu i promowaniu czy rewitalizacji gminy aby młode pokolenia tu zostały. Nie ma ani mądrych planów ani pomysłów a co do tego komentarza powyżej to ta kobieta właśnie po to startowała żeby mieć ta kasę 09:24, 06.02.2020


goscgosc

2 3

Jacy obywatele taki burmistrz. 11:56, 06.02.2020


NinasimoneNinasimone

17 13

Trzeba zrobić referendum i odwołać P.burmistrz i większość radnych bo patrząc na ustalony budżet tego roku to płakać się chce.piekny projekt przebudowy ulicy Stolarskiej- odsunięty do pełnej realizacji uważam za błąd teraz mamy konsekwencje tego dwa stoiska i nic się nie dzieje lokalizacja tego miejsca wygląda tragicznie nie przyciąga ludzi wogole to samo że starym rynkiem koło rzeki nic kompletnie nie robią nie reagują na to że ten rejon miastka umiera a to tylko początek. Miastko coraz gorzej wygląda nawet powiem że jest brudne kiedyś jakoś to inaczej wyglądało pod tym względem 07:53, 06.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Mieszkanka Mieszkanka

1 4

Też jestem za odwołaniem. Ale muszę się odnieść do budżetu jedno mnie w nim cieszy że wreszcie chcą się zająć Zatorzem chodzi mi o starą jej część bo przez lata było zaniedbywane chodniki pamiętają Gierka . A jeśli chodzi o resztę powinny być kończone zaczęte inwestycje. 08:09, 06.02.2020


MartaMarta

0 1

To prawda , że Miastko wyglada z każdym miesiącem jak opuszczone przez Boga obozowisko, od wielu lat nie jestem mieszkanka Miastka ale za każdym razem jak odwiedzam rodzinę kilka razy w roku płakać mi się chce..Tzw. ?? rynek koło rzeki na którym stoją stare budy wręcz straszy a parking na Armii Krajowej woła o pomstę do nieba ... przecież można zrobić z tego placu fajny normalny prezentujący się parking ? 11:29, 09.02.2020


Anty burmistrz.Anty burmistrz.

20 15

Wywalić Burmistrzową ze stołka. Nie nadaję się. Niech wraca za okienko bankowe. A wywalając Burmistrzową to odrazu niech wyrzucą Kozły, którzy już wszystkie rozumy pozjadały. Cwaniaki się zrobiły, szczególnie ona "WIELKA DAMA". Takiego syfu w Urzędzie nigdy nie było. 09:25, 06.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HihihiHihihi

2 0

Wielka Dama tańczy z Kozłem sama 14:52, 08.02.2020


bekabeka

0 0

skleicie tam 14:40, 16.02.2020


mieszkaniec Rumnelsbmieszkaniec Rumnelsb

16 13

Kochani mieszczanie w grupie siła walczmy o nasz dom o nasz region wywalmy te babe i k9zka razem z jego zlobem 09:29, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PomorzankaPomorzanka

16 12

Precz z Kozlem i jego stajnia,a Danuta razem z nim skończył się dla nich już ten film .Koziel cap rogaty moze teraz z Danuśka startować na fregaty ?? 09:37, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KobietaKobieta

20 11

Jestesmy odwazna Gmina z silna i odpowiedzialna kobieta na czele. Oskarzac i narzekac jest latwo. Reforme szkolnictwa wprowadzil PIS a co wiem to Pani Burmistrz nie jest w tej partii! Ona tylko probuje to jakos naprawic, tak aby bylo mozna zaplacic godne pensje nauczycielom. Co do przebudowy ulic to sa problemy, ktore trwaja w Miastku od "wieku" a ona jako pierwsza podjela sie ich rozwiazaniu. Dopoki nie bedzie kolo Miastka obwodowki to problem z natezeniem ruchu musi zostac rozwiazany na terenie Miastka (byly Burmistrz wyremontowal tylko drogi prowadzace do swojej posesji). A co do Miasteckiego rynku to: Pani Burmistrz musi zachecic sprzedawcow z rynku do przeprowadzki. Moze jakims bonusem lub 3-miesiecznym gratisowym stanowiskiem. A ten stary rynek powinien zostac radykalnie zlikwidowany. Powinna postawic na przeprowadzke, ktorej podlegaja wszyscy. A stary rynek moze z biegiem czasu zostac inaczej zagospodarowany. Np. Parking, zeby nie blokowac ulicy kolo apteki i jubilera. Glowa do gory drodzy Mieszancy. Pozdrawiam 10:14, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GalernikGalernik

6 1

Tak jak wszędzie w każdej pracy jeśli są zmiany Nikt nie jest zadowolony z tego zaczynają się narzekania i podkopywanie stanowisk by zostało po staremu Zauważcie że w każdej pracy jest tak samo ale z czasem ludzie przekonują się do zmian bo nie każda zmiana jest zła Dlatego myślę że więcej cierpliwości i czasu trzeba dać pani burmistrz Nie każdy jest doskonały Niech każdy Spójrz na swoje odbicie w lustrze i wtedy może zacząć komentować. Tym bardziej że każde nowe wybory wiąże się z kosztami które poniesie gmina. Czy zmiana kierunku ruchu w Miastku przez rynek była złym pomysłem który wdrożyła pani burmistrz, sądzę że rozwiązała bardzo duży problem z porannym i popołudniowym i korkami. 11:12, 06.02.2020


gośćgość

16 6

dziewczyno naucz się pisać ... nasze dzieci, które dotychczas uczą się w małych gronach nauczycieli...
Nie rozumie o co ci chodzi?
Typowa zadymiara
Co to jest za określenie internetowa petycja ?
hahahaha
Jest pani niedouczona i nie rozumie pani zasad demokracji Proszę zapoznać się z zasadami powoływania i odwoływania burmistrza i rady gminy. Burmistrz wykonuje uchwały rady gminy i z tego może być rozliczany.
10:45, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gośćgość

9 1

W tym Słosinku to jest wszystko go gory nogami . Klasy po 2 lub 4 uczniów
Pani burmistrz ma dobry pomysł na klasy 1-3 w Słosinku i przedszkola a reszta do Miastka. Do lepszych szkół z lepszymi warunkami do nauczania. Jak bedzie przedszkole większe to mamusie tez mogą iść do pracy a nie tylko 500 plus i opieka społeczna. Najwięcej krzyczą nauczyciele z dyrektorką i robią tą całą zadymę
ILE MOZNA JESZCZE DOPŁACAC DO TEJ OSWIATY?
rocznie gmina dokłada 12 mln zł do oswiaty
W Miastku wielka szkoła SP3 ma 300 uczniów może być ponad 700 uczniów
i podobnie ze SP 2 i 1
Kogo na to stać? Prosze pokazać taką gmine bogatą co marnotrawi takie pieniądze
Dla przykładu
Gmina chce skorzystać z funduszy unijnych na budowe dróg, chodników, remont swietlic wiejskich, rewitalizację części miasta, i wiele innych rzeczy. Jest wymóg że trzeba mieć tzw wkład własny ( kwotę którą musi mieć gmina)do inwestycji czy zadania i wynosi on 20 % całego zadania lub inwestycji.
Jesli gmina dokłada do rozpasanej oswiaty 12 mln zł rocznie z własnego budżetu i przeznaczymy tę kwote po uporządkowaniu oswiaty na inwestycje do mozna wykonać zadanie z udziałem srodków unijnych za 60 mln zł rocznie ( 20% z 60 mln zł to jest 12 mln zł to właśnie wkład własny gminy )
Prosze teraz policzyć ile to kasy z unii gminie uciekło w ubiegłych latach za ramiona, który pakował w oswiate w swój elektorat aby tylko przy stołku na nastepną kadencje sie załapał.
Gdy gmina ma 60 mln zł na inwestycje co roku z uwzglednieniem srodków unijnych i wkładu własnego to na jakie wazne potrzeby mozna tę kwot wydać?
W radzie zasiadaja różni ludzie i część nie wie co tam robi . Wiedzą że za miesiąc nalezy sie dieta i lepiej sie nie wychylać., Rada bez pomysłów 12:03, 06.02.2020


podoba mi się w Miaspodoba mi się w Mias

18 10

Jak Wam w Słosinku chcą zbudować kawałek chodnika to ludzie z Miastka nie robią z tego wielkiej sprawy więc żyj zdrowa w Słosinku a od drogi w Miastku się odp... pozdrowienia z Miastka :) 11:00, 06.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Miastczanin Miastczanin

3 7

A Ty chyba w dzieciństwie miałeś kiełbasę na szyi żeby chociaż psy się z Tobą bawiły buraku ja jestem z Miastka i ta władza jest taka sama jak Ty tepaku 11:45, 06.02.2020


OlafOlaf

5 3

hehe chyba nie z Miastka masz teksty typowego wsiura 12:10, 06.02.2020


dupadupa

14 6

może trzeba zwrócić się do partii rządzącej(odpowiedzialnej za reformę szkolnictwa), żeby Państwu tam w Słosinku i bóg wie gdzie jeszcze otworzyli liceum, technikum, a później zamiejscowe oddziały uniwersytetów i politechnik ? Lidle, biedronki, teatry żeby tylko broń boże Państwa dzieci nie opuszczały granicy wsi ani półbutem... Bo w tych "wielkich gmachach" metropolii miasteckiej nauczyciele nie uczą dzieci tylko mordują. Inwestycji i nowych miejsc pracy w Miastku nie przybyło chyba od 15 -20 lat , a młodzi wyjeżdżali zawsze z każdej mniejszej mieściny po wykształcenie, po lepszą pracę i to nie jest naprawdę nic nowego... Może problem jest w nadopiekuńczości, albo poziomie nauczania... 11:04, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goscgosc

21 6

W tym Słosinku to jest wszystko go gory nogami . Klasy po 2 lub 4 uczniów
Pani burmistrz ma dobry pomysł na klasy 1-3 w Słosinku i przedszkola a reszta do Miastka. Do lepszych szkół z lepszymi warunkami do nauczania. Jak bedzie przedszkole większe to mamusie tez mogą iść do pracy a nie tylko 500 plus i opieka społeczna. Najwięcej krzyczą nauczyciele z dyrektorką i robią tą całą zadymę
ILE MOZNA JESZCZE DOPŁACAC DO TEJ OSWIATY?
rocznie gmina dokłada 12 mln zł do oswiaty
W Miastku wielka szkoła SP3 ma 300 uczniów może być ponad 700 uczniów
i podobnie ze SP 2 i 1
Kogo na to stać? Prosze pokazać taką gmine bogatą co marnotrawi takie pieniądze
Dla przykładu
Gmina chce skorzystać z funduszy unijnych na budowe dróg, chodników, remont swietlic wiejskich, rewitalizację części miasta, i wiele innych rzeczy. Jest wymóg że trzeba mieć tzw wkład własny ( kwotę którą musi mieć gmina)do inwestycji czy zadania i wynosi on 20 % całego zadania lub inwestycji.
Jesli gmina dokłada do rozpasanej oswiaty 12 mln zł rocznie z własnego budżetu i przeznaczymy tę kwote po uporządkowaniu oswiaty na inwestycje do mozna wykonać zadanie z udziałem srodków unijnych za 60 mln zł rocznie ( 20% z 60 mln zł to jest 12 mln zł to właśnie wkład własny gminy )
Prosze teraz policzyć ile to kasy z unii gminie uciekło w ubiegłych latach za ramiona, który pakował w oswiate w swój elektorat aby tylko przy stołku na nastepną kadencje sie załapał.
Gdy gmina ma 60 mln zł na inwestycje co roku z uwzglednieniem srodków unijnych i wkładu własnego to na jakie wazne potrzeby mozna tę kwot wydać?
W radzie zasiadaja różni ludzie i część nie wie co tam robi . Wiedzą że za miesiąc nalezy sie dieta i lepiej sie nie wychylać., Rada bez pomysłów 12:08, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mordormordor

4 0

Polać temu Gościowi dobrze gada. Chu ..ja się znają dzieciaki. Niestety mamy zbyt dużo wydatków jak je ograniczymy zawsze zostanie coś w Kasie tak jak Gość napisał choćby na wkład własny ! 12:26, 06.02.2020


AlexanderAlexander

13 6

Ohoo... Słyszycie ?? Gówno burza nadchodzi. Z całym "nie szacunkiem" ale ta młoda kobieta musi się jeszcze w życiu wiele nauczyć. Na pstryknięcie palca nie odwołuje się ludzi bo akurat ma się taki Kaprys.
Gówno zdziała swoją aktywnością.
Należy zamknąć wszystkie nierentowne szkoły w okolicy. SP3 ma możliwość przyjęcia 400 uczniów to samo SP1. Nie znam Sytuacji SP2 więc się nie wypowiem . Uciekające sołectwa to jest problem ale ten problem ciągnie się od kilku kadencji. Więc co ma zdziałać jedna osoba przez rok w tej kwestii. Nawet gdyby wpompować miliony w tamte sołectwa w dalszym ciągu miały by niedosyt. Zawsze jakiś problem by się znalazł. Jest to forma wywierania presji. Daj mi podwyżkę albo wyskoczę przez okno. A skacz zobaczymy jak na tym wyjdziesz. Wątpię czy gmina Tuchomie po przygarnięciu sołectw dobrze na tym wyjdzie. Pier..... o Szopenie.. Tu chodzi o to ze nasz gmina leży w słabo rozwiniętym gospodarczo regionie i niestety cudów nie będzie chyba żę przez naszą gminę puszczą ekspesówkę. i przesuną Miastko w stronę Gdańska. I jedna jeszcze sprawa jak ktoś gada ze mało zakładów pracy jest w Gminie niech sam coś otworzy wtedy zobaczy że nie problem jest z dostępem do pracy a dostępnością pracowników. W Miastku brakuje siły roboczej.
Każdy kto jest choć trochę zaradny pracuje. 16:15, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GoscGosc

5 4

Śmieszny jesteś .Pracy nie ma w Miastku a gowno prawda że ludzi do pracy nie ma nic niewiedza w tym temacie i udajesz jakbys wszystkie rozumu pozjadal ot najmądrzejszy w gminie.To do naszych wladz należy aby pozyskiwać inwestorów i tworzyć miejsca pracy i zatrzymać ludzi i to młodych w naszym mieście nie Bede się rozpisywać bo nie warto wiele od naszych wladz zależy.A co do sołectw to daruj sobie ten *%#)!& komentarz i nieobrazaj .Jeśli jesteś we wszystkim taki obeznany i masz dar przewidywania to zapraszam do urzędu Gminy może dostaniesz tam jakąś posadę a może już tam pietdzisz w stołek nie robiąc nic? 19:14, 06.02.2020


LolaLola

14 5

Ostatnio zauważyłam ze pani stasiewicz radna powiatowa bardzo jest aktywna w sprawie szkoł Słosinko i Piaszczyna... Dobra rada dla pani - zajmij sie remontem drog powiatowych młoda damo a nie lansikiem bo i tak ciebie nikt nie wybierze na nastepna kadencje do rady powiatu.
Uwazam ze marnie wykonujesz mandat radnej powiatowej bez zadnych sukcesow... Tylko umiesz krytykowac Co z drogami powiatowymi w Rolach, Tursku, Turowie,Swieszynku itd w gminie Miastko, bo nie widzę zadnego remontu w planie w 2020 roku Gdzie te powiatowe inwestycje w gm Miastko? Kasa z diety wpływa na konto radnej pozdrawiam chłodno 17:18, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HmmmHmmm

6 2

Szkoły są trudnym tematem i przy obecnym poziomie finansowania konieczne są trudne decyzje. Dużo większym grzechem zarządu miasta i rady byloby oddzielenie czterech sołectw. 17:35, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PGR SłosinkoPGR Słosinko

13 2

W Słosinku te nieroby zawsze muszą się nagadać ponarzekać jak była poszukiwana osoba do pracy w sklepie Grosik to nie bylo chętnych wstyd dziewczyna dojezdza do Słosinka 20 km do pracy a te smierdziele z bloków wolą przed blokiem kawke pić i sąsiadów obgadywać ! 19:35, 06.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

cvcv

2 0

to akurat prawda całkowita
nieroby tylko *%#)!& po kątach a do pracy po co , lepiej ukraść w biedronce małe co nie co i żyć dalej 20:31, 06.02.2020


Pis daPis da

0 2

Po co pracować... 06:09, 07.02.2020


nikoniko

10 5

A kim Ty jesteś aby odwoływać Burmistrza ? 19:52, 06.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GoscGosc

5 5

A musi kimś być wielkim i na stołku. LUDZIE ja wybrali i LUDZIE mogą ja odwołać razem z ta jej świta z Samorzadnosci zresztą nazwa dość oczywista Samorządność hehe czyli sami rządzą i nie zważając na potrzeby mieszkańców 20:20, 06.02.2020


KlaudiaKlaudia

0 1

Mieszkańcem ;)
10:54, 10.02.2020


AniaAnia

17 4

Wiesniaczki niech zaczna pracowac uczciwie a nie do opieki samochodami podjezdzac i brac co daja 20:55, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoscGosc

2 4

A co *%#)!& cię ż zazdrości szczypie to też podjedź choćby traktorem i bierz co dają.Niech ta pseudo władza ż burmistrzowa na czele zacznie szukac inwestorow to i praca sie znajdzie dla tych jak to określiłas wieśniaków pamiętaj wieśniak wieśniaka pozna po tym że sam jest wieśniakiem wstyd zebys tak określała ludzi .Pretensje to miej do wladz tych obecnych i tych poprzednich że jest w Miastku tak jak jest. 22:10, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

500 minus500 minus

4 0

Jak ktoś chce pracować to znajdzie pracę ale po co lepiej usiąść i narzekać 06:12, 07.02.2020


GośćGość

12 3

Aktualne uchwały Rady Miasta to wynik nieróbstwa poprzednika. 22:13, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MirkaMirka

0 0

Całkowicie się zgadzam z tym. Poprzednicy myśleli o sobie 20:02, 10.02.2020


jo annajo anna

9 3

Oświata w Miastku najwięcej zżera nasz skromny budżet miasta. Klika nauczycieli do tego stopnia zuchwała w swoich poczynaniach, że chce odwołać Burmistrza. Dlaczego teraz? Odpowiedź jest prosta. Nadepnęła na odcisk największej protegowanej grupy klasy średniej..nauczycielom. Nie jestem zwolennikiem pani Burmistrz, ale postawmy sprawę uczciwie, to jest nagonka bez podstaw. 22:18, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nikoniko

8 1

I to jest fakt. To co dzieje się w Miastku, nie jest wynikiem rządów p. Burmistrz. Jest to wynik nieróbstwa poprzednich władz. począwszy od " sprzedania powiatu " poprzez hamowanie inwestycji co się wiąże z brakiem zachęcania i zapraszaniem potencjalnych inwestorów do Miastka. Co my mamy w naszym Miastku oprócz Dajaru ?. I zwrócicie uwagę jaka Rada Miastkiem " rządzi " 08:08, 07.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

goscgosc

5 0

Kto tu przyjdzie jak zaraz grupa idiotów zacznie protestować , bo to nie taki zakład pracy, nie w tym miejscu, bo wytną drzewa, bo beda samochody przejeżdżać, bo budowa a tak właściwie nie bo nie.
Może wreszcie do tych kobiet co mieszkaja za granicą a robią zadymę wreszcie dotrze że żyją w innych czasach. Komuny juz dawno nie ma. Popatrz na swoj PESEL To już było i nie wróci 10:04, 07.02.2020


Herman1978Herman1978

2 8

Jestem tez za odwolaniem. Likwiduje male szkoly na wsi.i wypycha dzieci male do duzych szkol w miescie.niepatrzac na poziom nauczania i strach tych dzieci .kazdy tylko chce kasy.a nie dobra wyborcow. 12:34, 07.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mikamika

0 0

a po co trzymać szkoły w których jest tylko 30 uczniów? Trzeba do tego opłacić cały personel, a nie zapominajmy, że P. Burmistrz dostaje określoną kwotę pieniężna na wszystkie szkoły w gminie i nie starcza na zarobki dla nauczycieli, którzy pracują sobie załóżmy 20 godzin tygodniowo i żądają wielkie wypłaty ;)) Rodzicom też chodzi o to, że mieli szkołę pod nosem, a w raz z przeniesieniem będą musieli płacić ok. 100 zł na bilet wiec komu tu chodzi o kasę? 14:33, 16.02.2020


RAMBORAMBO

5 0

W Kępicach też rządzi kobieta jak się nie mylę to trzecia kadencja i jest OK.Pozdrawiam- Miastko. 15:53, 07.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RAMBORAMBO

7 1

A jak będzie kto inny to według was będzie lepiej.Pozdrawiam. 16:19, 07.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

8 4

Nie popieram odwołania P. Burmistrz. Realizuje program rozwoju regionu. A dopiero zaczęła urzędować. Mądra kobieta 19:39, 08.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WiktoriaWiktoria

0 0

Racja 14:37, 16.02.2020


MM

2 1

Zgadzam się, bo taka jest prawda. 19:42, 08.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SerwissoSerwisso

3 0

Przypominamy, że anonimowość w sieci jest iluzją. Fakt, że można kogoś obrażać nie stojąc z nim twarzą w twarz i ukrywając się pod nickiem lub avatarem nie znaczy, że taka osoba nie zostanie zidentyfikowana. 21:20, 08.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

1 0

Drogi panie a kiedi i jakie pieniądze gmina ,,wpompowała pieniądze,, w te sołedztwa ?? To jak te sołectwa wyglądają teraz to tylko dzięki zaradności i staranią sołtysów i mieszkaniców bo na pewno nie dzięki gminie .W każdym z tych sołect jest garstka ludzi którzy na rzecz sołectwa ,,swojego,,pracują i pświęcają się za darmo i bez marudzenia za uciułane pieniądze robią co mogą a ty śmirz zażucać że coś chcą ,jakąś drogę to zapraszam, przejechać się tą drogą sprubować wyminąć się z innym pojazdem i w tedy przekona się pan o co chodzi z tą drogą .A dlaczego gmina w innych miejscowościach potrafi inwestysje przeprowadzić,, wpompować pieniądze ,,,zrobić coś dla nich my też jestesimy częścią tej gminy i widzimy jak inne miejscowości się zmieniają dzięki inwestysji gminy , a tu co zero nic, przykro patrzeć na takie zapomnienie o nas i ignorowanie naszych potrzeb . Kto bliżej koryta to temu coś skopnie jakiś okruch ,a my nawet tego nie dostajeny. 12:22, 09.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HaifaHaifa

2 4

Jestem za odwołaniem pani Burmistsz i całego zarzadu. Nic nie robią dobrego. 19:55, 09.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jarosław Jarosław

0 1

Jesteś za odwołaniem Pani burmistrz a kryjesz się za pseudonimem ujawnij swoje imie i nazwisko jak chcesz kogoś odwołać ze stanowiska ! 20:34, 10.02.2020


GoscGosc

2 5

Jestem za odwolaniem
06:51, 10.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MirkaMirka

0 1

Nie pozwolimy na to
Żadnego odwołania!!!!!!!! 20:09, 10.02.2020


MirkaMirka

3 2

P.Burmistrz ,głowa do góry,jest duże poparcie dla Pani. Początek urzędowania, a już Pani wiele robi dla gminy, gdzie rozwój jest tego efektem 19:58, 10.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolakPolak

1 0

Gmina biedna więc trzeba na czymś zaoszczędzić. Dlaczego więc gmina buduje przystanie kajakowe za 1 mln skoro ościenne gminy zrobiły to dużo szybciej i taniej korzystając z dofinansowania. Jest artykuł w GM o Pani, na której gruncie UM w Miastku chciał wybudować przystań kajakową. Panie redaktorze MW jeżeli czyta Pan komentarze to proszę zainteresować się dlaczego ta wspomniana inwestycja jest taka droga. 10:27, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

amnezjaamnezja

0 0

Niedługo nowy temat publiczny. Pamiętacie portal zbiornik. Zobaczycie pikantne zdjęcia pewnego redaktorka. 20:53, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

testtest

0 0

test 09:08, 12.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%