W ostatnim czasie burmistrz Miastka ogłosiła aż trzy nabory na wolne stanowiska urzędnicze. Poszukiwany jest podinspektor ds. planowania przestrzennego i ochrony zabytków, młodszy referent ds. funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej oraz podinspektor ds. programów rozwojowych. Kto może starać się o wakat?
Niezależnie od stanowiska, wszyscy kandydaci muszą cechować się nieposzlakowaną opinią, pełną zdolnością do czynności prawnych, posiadać polskie obywatelstwo oraz kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku. W przypadku składania dokumentów na stanowisko podinspektora, konieczny może się także okazać dyplom uczelni wyższej i odpowiedni staż pracy.
W przypadku młodszego referenta wystarczy wykształcenie średnie, ale tutaj z kolei wymagane jest prawo jazdy. W procesie rekrutacyjnym dodatkowo premiowane zostaną kandydaci, wykazujący się znajomością systemu Microsoft Office, przepisów prawnych z zakresu działalności wybranego wydziału oraz osoby wykazujące się doświadczeniem w pracy samorządowej.
Na oba stanowiska podinpektorskie nabór trwa do końca sierpnia. Obie osoby będą mogły rozpocząć pracę już w połowie września. Z kolei rekrutacja na młodszego referenta potrwa do końca września, a wybrany kandydat swoją pracę rozpocznie od 1 listopada - informują urzędnicy.
Podinspektor ds. planowania przestrzennego i ochrony zabytków zajmować się będzie m.in. prowadzeniem procedur opracowywania miejscowych planów zagospodarowania ich zmian na terenie miasta Miastka, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- W obowiązkach podinspektora ds. programów rozwojowych będzie leżało natomiast m.in. przygotowywanie wniosków i pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych na realizację zadań gminy czy współpraca z instytucjami finansującymi wnioskowane przedsięwzięć w ramach funduszy zewnętrznych - informują urzędnicy.
Młodszy referent ds. funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej będzie miał natomiast w swoich obowiązkach m.in. prowadzeniem spraw związanych z realizacją funduszu sołeckiego, a także prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem, eksploatacją i wynajmem świetlic wiejskich, placów zabaw i terenów rekreacyjnych nie przekazanych w zarząd jednostkom organizacyjnym gminy. Więcej informacji na temat naboru możemy znaleźć TUTAJ. .
mieszkaniec 19:28, 20.08.2021
2 2
Kiedy mieszkańcy dowiedzą się ile pieniędzy rocznie wydaje się z gminnego budżetu na pensje urzędników z UMiG łącznie z trzynastkami i premiami kwartalnymi? Najlepiej brutto
19:28, 20.08.2021