Zamknij

Trzy wakaty w Urzędzie Miejskim w Miastku

07:30, 20.08.2021 P.K Aktualizacja: 07:32, 20.08.2021
Skomentuj

W ostatnim czasie burmistrz Miastka ogłosiła aż trzy nabory na wolne stanowiska urzędnicze. Poszukiwany jest podinspektor ds. planowania przestrzennego i ochrony zabytków, młodszy referent ds. funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej oraz podinspektor ds. programów rozwojowych. Kto może starać się o wakat?

Niezależnie od stanowiska, wszyscy kandydaci muszą cechować się nieposzlakowaną opinią, pełną zdolnością do czynności prawnych, posiadać polskie obywatelstwo oraz kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku. W przypadku składania dokumentów na stanowisko podinspektora, konieczny może się także okazać dyplom uczelni wyższej i odpowiedni staż pracy.

W przypadku młodszego referenta wystarczy wykształcenie średnie, ale tutaj z kolei wymagane jest prawo jazdy. W procesie rekrutacyjnym dodatkowo premiowane zostaną kandydaci, wykazujący się znajomością systemu Microsoft Office, przepisów prawnych z zakresu działalności wybranego wydziału oraz osoby wykazujące się doświadczeniem w pracy samorządowej. 

Na oba stanowiska podinpektorskie nabór trwa do końca sierpnia. Obie osoby będą mogły rozpocząć pracę już w połowie września. Z kolei rekrutacja na młodszego referenta potrwa do końca września, a wybrany kandydat swoją pracę rozpocznie od 1 listopada - informują urzędnicy.

Podinspektor ds. planowania przestrzennego i ochrony zabytków zajmować się będzie m.in. prowadzeniem procedur opracowywania miejscowych planów zagospodarowania ich zmian na terenie miasta Miastka, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

- W obowiązkach podinspektora ds. programów rozwojowych będzie leżało natomiast m.in. przygotowywanie wniosków i pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych  na realizację zadań gminy czy współpraca z instytucjami finansującymi wnioskowane przedsięwzięć w ramach funduszy zewnętrznych - informują urzędnicy.

Młodszy referent ds. funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej będzie miał natomiast w swoich obowiązkach m.in. prowadzeniem spraw związanych z realizacją funduszu sołeckiego, a  także prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem, eksploatacją i wynajmem świetlic wiejskich, placów zabaw i terenów rekreacyjnych nie przekazanych w zarząd jednostkom organizacyjnym gminy. Więcej informacji na temat naboru możemy znaleźć TUTAJ.  

(P.K)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

mieszkaniec mieszkaniec

2 2

Kiedy mieszkańcy dowiedzą się ile pieniędzy rocznie wydaje się z gminnego budżetu na pensje urzędników z UMiG łącznie z trzynastkami i premiami kwartalnymi? Najlepiej brutto
19:28, 20.08.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%