Zamknij

Dodaj komentarz

NOWE PORZĄDKI w szpitalu. Doktor Potocki odstawiony na BOCZNY TOR, a prezes Łyżwińska po szpitalu porusza się w obstawie

M.W. 23:16, 23.01.2022 Aktualizacja: 11:37, 26.10.2025
41 Pacjentka jest niezadowolona z odejścia doktora Adama Potockiego Pacjentka jest niezadowolona z odejścia doktora Adama Potockiego

Prezes Szpitala Miejskiego w Miastku - Alicja Łyżwińska - “pomaga” odejść z pracy lekarzowi Adamowi Potockiemu. Odwiedziła go w czwartek 20 stycznia ok. godz. 21.00 i wręczyła wypowiedzenie umowy administrowania NOCh (nocna i świąteczna opieka zdrowotna). Jak mówi doktor, prezes odwiedziła go w towarzystwie mężczyzny, którego nazywa osiłkiem. Kim on jest? Prezes tłumaczy, że w jego towarzystwie czuje się bezpieczniej w szpitalu. To audytor. Razem z nim zaprowadza nowe porządki. Podobno Potockiego ma zastąpić była ordynator oddziału wewnętrznego Magdalena Kaniak, która kilka lat temu - za rządów prezes Renaty Kiempy - rozstała się z miasteckim szpitalem. 

- Jestem tym zszokowana. Doktor Potocki to jeden z najlepszych lekarzy. Natomiast pani doktor Kaniak nie miała dobrej opinii. Były na nią skargi. Nie rozumiem takiego postępowania. Rodzice obawiają się, bo doktor Potocki to super lekarz. Co oni wyprawiają? - pyta mieszkanka Miastka, która zadzwoniła do naszej redakcji w tej sprawie. 

Doktor Adam Potocki prowadzi nie tylko NOCh, ale i ośrodki zdrowia w Dretyniu, Wałdowie, Łubnie i w Borowym Młynie (gm. Lipnica). Jego firma dotychczas prowadziła nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, czyli przyjmowanie pacjentów po godz. 18.00 w izbie przyjęć. Podobnie jak kilkunastu innych lekarzy, złożył wypowiedzenie w akcie protestu przeciwko zwolnieniu prezes Renaty Kiempy. Wygląda na to, że nowa prezes Alicja Łyżwińska chce przyspieszyć jego odejście ze szpitala. 

- Pani prezes złożyła mi wypowiedzenie dotyczące zarządzania i administrowania nocną i świąteczną opieką zdrowotną. Wypowiedzenie dostarczyła 20 stycznia, ale z datą 1 stycznia. Pojawiła się u mnie o godz. 21.00 na dyżurze - opowiada doktor Potocki.

Z wypowiedzenia wynika, że nie ma on już układać grafiku dyżurów lekarzy. Potocki w szpitalu pracować ma do 28 lutego. Wtedy kończy się okres wypowiedzenia, które sam złożył, jako lekarz dyżurujący. Natomiast wypowiedzenie od prezes Łyżwińskiej dotyczy Potockiego jako właściciela firmy prowadzącej NOCh. Lekarz ma wątpliwości co do zasadności wypowiedzenia. Wskazuje, że wystawione zostało z datą wsteczną. Odebrał to jako zaproszenie do odejścia ze szpitala, chociaż publicznie prezes Łyżwińska i burmistrz Danuta Karaśkiewicz opowiadały, że rozmawiają z lekarzami namawiając do pozostania w szpitalu. Z doktorem Potockim postąpiono odwrotnie. Wygląda to tak jakby był już ktoś na jego miejsce. Może być to też problem dla mieszkańców Dretynia, gdzie Potocki prowadzi ośrodek zdrowia. Przewiduje on, że w takiej sytuacji z tej działalności też zrezygnuje. Wyjaśnia, że na razie czynszu za dzierżawę ośrodka w Dretyniu nie płacił. Taki był układ z byłą prezes Kiempą. W zamian zainwestował w remont obiektu. Czynsz był odliczany od zapłaconych przez niego faktur.

- W momencie wizyty w gabinecie pani prezes nie była rozmowna. Towarzyszył jej milczący mężczyzna wyglądający na osiłka. Wręczyła mi wypowiedzenie i kazała podpisać, co też uczyniłem - opowiada Potocki. - Ten pan chodzi za prezes Łyżwińską po całym szpitalu. Nie wiem kim jest. Może to jakiś ochroniarz? Kontroler?

Prezes Alicja Łyżwińska potwierdza, że wręczyła doktorowi Potockiemu wypowiedzenie dotyczące administrowania. Twierdzi, że ma inny plan na szpital. Podobno w ramach oszczędności nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej nie będzie prowadzić już zewnętrza firma, tak jak to czynił doktor Potocki. Będą lekarze zatrudnieni bezpośrednio przez szpital. 

- Doktor Potocki w listopadzie 2021 na ręce prezes Renaty Kiempy złożył wypowiedzenie na umowę, w której zapewniał lekarzy, ale zapomniał, że z tą umową łączyła się druga, dotycząca zarządzania, czyli delegowania pracowników i ustawiania im grafików. Zdecydowałam, że w takiej sytuacji wypowiedziana musi być druga umowa, ponieważ trwanie jej byłoby bezzasadne - wyjaśnia prezes Alicja Łyżwińska. 

Potwierdza ona, że po szpitalu porusza się w towarzystwie mężczyzny. Wyjaśnia, że to konsultant. Zaangażowała firmę zewnętrzną do sprawdzenia finansów szpitala. Podobno kontrakt jest wart 100 tys zł, jednak prezes Łyżwińska nie chce ujawnić wynagrodzenia dla audytorów. Zasłania się tajemnicą spółki. 

- Konsultuję się z nim w pewnych sprawach. Biorę go ze sobą, bo wtedy czuję się bardziej pewnie. Szczególnie popołudniami boję się, więc wolę mieć kogoś przy sobie - wyjaśnia prezes Łyżwińska.

Zastrzega, że podobno wykryte zostały umowy, które nie powinny być zawarte lub powinny być wypowiedziane. Podobno analizuje je i po niedzieli 23.01. składa kolejne dwa doniesienia do prokuratury. Dwa już złożyła. Wszystkie dotyczą szpitala pod rządami byłej prezes Renaty Kiempy. Łyżwińska zastrzega, że doniesienia nie są skierowane personalnie przeciwko jej poprzedniczce. 

- Generalnie chodzi o niegospodarność i umowy, które - moim zdaniem - były niepotrzebne lub nierzetelnie wykonywane. Czy moje uwagi są zasadne? Oceni to prokuratura. Ja mam obowiązek to zgłosić, jako prezes - zastrzega. 

Wszystkie ważne informacje na temat szpitala zamierza przedstawić na posiedzeniu komisji zdrowia w czwartek 27.01. od godz. 10.00. Będziemy je transmitować na żywo na profilu FB Gazeta Miastecka. 

[ZT]7190[/ZT]

Co ciekawe, udziałowcem firmy przeprowadzającej audyt w szpitalu jest mieszkaniec Chojnic, który był wskazywany jako potencjalny prezes Szpitala Miejskiego w Miastku przy pierwszej próbie odwołania prezes Kiempy, około 2 lata temu. 

- Ja nic na ten temat nie wiem. To firma rachunkowa, która ściśle współpracuje z biegłymi rewidentami, a w naszym szpitalu jest kilka spraw, na które należy zwrócić uwagę - komentuje Łyżwińska.  

Zapewnia ona, że nie zna doktor Magdaleny Kaniak, która podobno ma zastąpić doktora Potockiego. Twierdzi, że nigdy nie rozmawiała o ponownym zatrudnieniu jej w szpitalu. Nie potwierdza też, ale i nie zaprzecza, informacjom dotyczącym proponowania lekarzom wysokich podwyżek, w celu zatrzymania ich w szpitalu. Podobno są tacy którzy dostali propozycję podwyżek pensji w wysokości nawet 200 zł za godzinę, przy 100 zł dotychczas. Średnia proponowanych podwyżek to podobno 50 proc. Prezes Łyżwińska potwierdza tylko, że z lekarzami rozmawia, ale szczegółów finansowych ujawniać nie zamierza.

- Znalazłam oszczędności, choćby w tych nieprawidłowych, w mojej ocenie, umowach. Myślę, że to pokryje propozycje płacowe dla lekarzy, którym kończą się umowy - wyjaśnia prezes Łyżwińska.

Radni czekają na spotkanie z prezes szpitala w czwartek 27.01. 

- Granat, który został odbezpieczony przez panią burmistrz, już eksplodował. Wybuch nastąpił w jej rękach, a odłamki niszczą i pustoszą dotychczasową pracę wielu ludzi - tak to ocenia radny Witold Zajst. - Pani Łyżwińska, prezes szpitala w Miastku, człowiek pani burmistrz, wykonuje zadania zlecone. “Zamiatanie” po poprzednikach, to główny cel. Natomiast doktor Potocki, to marka sama w sobie, ale to jest nieważne dla obecnej władzy. Nieważne, że było dobrze, ważne, że “my mamy rację”, czyli burmistrz. Już nikogo się nie słucha, a szczególnie mieszkańców. Usunięcie burmistrza przez mieszkańców, to już nieodwracalny proces - kwestia czasu. Widać strach puka do drzwi władzy. Pani Łyżwińska chodzi z “ochroniarzem” po szpitalu. To strach? Przed czym się bać? Przecież robicie „dobrze”. A może po szpitalu chodzą duchy waszych wyrzutów sumienia? Duchy złych decyzji. Prosimy nie niszczyć wszystkiego i wszystkich. To nie należy do pani burmistrz, to nie należy do władzy!

OPINIA BYŁEJ PREZES

Renata Kiempa

- Outsourcing pracowniczy daje stabilność zespołu, co w sytuacji braku kadry lekarskiej jest niezwykle istotne. Zawarta umowa podwykonawstwa na zabezpieczenie obsady lekarskiej z firmą zewnętrzną była umową bardzo korzystną dla szpitala. W tym obszarze, mimo najniższych stawek w regionie, szpital zapewniał ciągłość udzielania świadczeń. NOCh funkcjonował znakomicie. Z tego co pamiętam, pani Łyżwińska już raz nie miała obsady w szpitalu. Z jednej strony krytykuje zatrudnianie firmy zewnętrznej, a z drugiej pozbywa się informatyka szpitala, który zna doskonale system informatyczny i jest pracownikiem szpitala, a wynajmuje firmę zewnętrzną. W zakresie donosów do prokuratury, dłużna nie będę. Kilka pozwów mój prawnik też szykuje.

[ZT]7181[/ZT]

AKTUALNE INFORMACJE w papierowej Gazecie Miasteckiej

Możesz też kupić e-wydanie. KLIKNIJ przycisk SUBSKRYBUJ i otrzymuj e-mailem Gazetę Miastecką w wersji PDF! Tylko dla subskrybentów premierowe reportaże wideo i pełne wersje tekstów, niedostępne na portalu www.miastko24.pl!

(M.W.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (41)

vadera vadera

22 14

Wiódł ślepy kulawego..., więc trzeba zatrudnić trzeciego.
Pracownik banku poucza panią z hospicjum w kwestii zarządzania branżą, na której żadna z nich się nie zna, więc biorą doradcę za grubą kasę (której podobno brakuje)... To pewnie on doradził, żeby wymienić szanowanego lekarza z doświadczeniem na najbardziej nielubianą przez pacjentów, gburowatą pracownicę...
Idźcie na referendum.

06:27, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Doradca finansowy Doradca finansowy

17 6

Danka wydała już kiedyś 20 tys. na audyt, bo brakowało kasy. Audytorki doszły do wniosku, że najlepiej byłoby zwolnić doświadczoną i najdroższą kadrę a zatrudnić tańszą bez doświadczenia. A to wszystko w czasach, gdy tej kadry właśnie brakuje...
Audyt w szpitalu wypadnie podobnie.
Myślę, że podobne rewelacje mógłby wymyślić każdy bałwan i to za darmo.

06:43, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObiektywnyObiektywny

19 19

Pan doktor może i fajny, ale z wiedzą medyczną, niestety lata 70-siąte.

06:50, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:5
Odpowiedz

ZuzaZuza

15 3

Ja tam nie narzekam i nie znam osoby której pan doktor nie pomógł

06:59, 24.01.2022

ANGELA ANGELA

10 2

Pokaż kogoś z podobnym autorytetem i uznaniem nie licząc Doktor Remesz. Oczywiście pomijając tych co są już na emeryturze

15:14, 24.01.2022

obserwatorobserwator

6 6

Ja nie chcę nikogo obrażać, stwierdzam fakty. Ten lekarz nie znam podstawowych leków, nie wspomnę o procedurach medycznych! Jeżeli współcześnie kogoś uratował, to chyba poprzez wypisanie skierowania do szpitala.
Prywatnie, owszem - sympatyczny Pan i dużo dobrego robi na działce...

16:39, 24.01.2022

Do obiektywnyDo obiektywny

4 4

Durny ćwoku daruj sobie takie brednie wiedza doktora Potockiego jest bardzo dobra wystarczy posłuchać co ludzie o Nim mówią i do budy kundlu

01:40, 25.01.2022

AKAK

1 1

Zgadzam się. Mimo cieknącej po gardle ropy z krwią (sorry, jeśli ktoś akurat je), gorączki 40st, doktor nie stwierdził anginy i przepisał paracetamol.
Na jelitówkę z wysoką gorączką, osłabieniem organizmu zalecił "jagody od babci", nie podając nawet kroplówki po trzecim dniu męczarni.

09:51, 26.01.2022

BeataBeata

20 13

Najlepszy lekarz jakiego do tej pory spotkałam. Co oni wyprawiają?? Mam nadzieje ze do tego nie dojdzie. To lekarz z powołania. Zawsze można na niego liczyć, o każdej porze, nawet kiedy ma wolne pozwala nam zadzwonic. Miły, uprzejmy, kompetentny, z ogromna wiedzą i doświadczeniem.

07:30, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

pacjentkapacjentka

6 4

Zgadzam się z Panią. Tak mądrego, cierpliwego i pełnego kultury osobistej lekarza dotąd nie spotkałam.
Mówią, że nie ma ludzi niezastąpionych, jednak o zastępstwo doktora Potockiego będzie naprawdę bardzo trudno. Panie doktorze życzę zdrowia, oby nie stracił Pan wiary w ludzi. Niestety takie panie prezes i burmistrz też bywają. ?

09:48, 24.01.2022

MiśMiś

15 6

Czy jako pacjent też mogę liczyć na ochronę wieczorem poruszając się po szpitalu?
Tyle tam zakamarków, pustych korytarzy...

08:30, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PikPik

1 1

Pani Łyzwinska niech panie pisze głupot!

08:47, 24.01.2022

UczeńUczeń

22 10

Ludzie dajcie już spokój przestańcie obwiniać o wszystko co siedzieje 1 osobę wszędzie się trombi o referendum ale itd ale jak ktoś prubuje wytknąć niedoskonałości byłej prezes to odrazu jest cisza niestety jak ktoś chce być uczciwy to później jest najgorszy dla mnie jako mieszkańca który jest tu już 50 lat nie ma znaczenia kto będzie zadzic bo nikt do tych czas nie był dobry ja się tylko zastanawiam kto zapłaci za to referendum????? Bartek

09:46, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do uczeńDo uczeń

15 18

Popleczniku pani burmistrz gdzie ty tu widzisz uczciwość to że Karaśkiewicz odkąd nastała kombinowała jak się pozbyć naszego szpitala , odwołała najlepszą w historii szpitala rade nadzorczą i wstawiła w to miejsce takich których jedynym celem było szukanie haków na prezes Kiempe i utrudnianie na wszystkie sposoby pracy i rozwoju szpitala. Haków nie znależli mimo że to sami prawnicy dlatego karaśkiewicz na siłe odwołała prezes Kiempe i wprowadziła do szpitala ekipę która ma na celu za wszelką cenę oczerniać i dyskredytować działania byłej prezes ale nie uda im się to więc daruj sobie te idiotyzmy .Ludzie idżcie na referendum bo tylko udane referendum może uratować szpital.

10:32, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

OkoOko

7 5

Skoro to była najlepsza rada szpitala to skąd te długi kto je przeżerał bo na pewno nie pacjenci. 200zł podwyżki na godz zrobiły swoje, ?

12:26, 24.01.2022

uczen uczen

2 2

Raczej nie jesteśmy na ty i nikogo nie bronie z tego co czytałem to pani Kępa wyleciała bo długi zrobiła ciekawe co macie za konszachty ze tak Pan/Pani jej broni a jeżeli chodzi o referendum jak najbardziej proszę robić tylko zapłaćcie za to z własnej kieszenie bo pieniądze które maja na to iść mogły by iść na środki czystości lub wodę do szpitala cały czas robiony jest sztuczny szum o likwidacji szpitala gdzie nigdzie mowy o tym nie ma zmienił się prezes i wielka afera wszyscy krytykują burmistrz a gdzie jest rada przecież oni też mają swoje głosy ale jak tylko ktoś wspomni o prezes odrazu cisza mam nadzieje że nowy burmistrz będzie dla was wszystkich lepszy i wybierzecie takiego który wam wszystkim będzie pasował w co wątpię bo czytając to wszystko cieżko bedzie dogodzić ludzią bo wszysy lecą jak stado za jedną osobą jak by nikt nie miał swojego rozumu .Dla mnie nie ma i nie będzie kandydata na burmistrza bo tu trzeba kogoś kto będzie miał siłę przebicia i pomysły na rozwój a kłutnie i obrażanie innych publicznie nic nie da

18:54, 24.01.2022

gośćgość

23 15

Potocki: Wyjaśnia, że na razie czynszu za dzierżawę ośrodka w Dretyniu nie płacił. Taki był układ z byłą prezes Kiempą. ..... Oj był układ......
Doktor Adam Potocki prowadzi nie tylko NOCh, ale i ośrodki zdrowia w Dretyniu, Wałdowie, Łubnie i w Borowym Młynie (gm. Lipnica). Jego firma dotychczas prowadziła nocną i świąteczną opiekę zdrowotną, czyli przyjmowanie pacjentów po godz. 18.00 w izbie przyjęć
Mam pytanie czy doba doktora miała 80 godz .że mógł on to wszystko ogarnąć w różnych miejscach jednocześnie????????? leczył przez teleportację???
Kiempa została zwolniona proszę zwrócić uwagę jak ona się angażuje w referendum Przyjeżdż ze Słupska na spotkania do Dolska. Moze liczy ze wróci na swoje stanowisko i uda się ukryć niewygodne fakty z prezesowania.
Pani prezes te układy ujrzą światło dzienne. prokuratura prześledzi fakty opisane w zawiadomieniu o możliwości popełnienia przestępstwa. Obstawiła się pani grupą osób aby szybko usunąć niewygodną osobę jaką jest pani Burmistrz.
Ten hejt na portalach.... Czy wydatki na reklamy zwiazane z kwestiami społecznymi wyborami i polityka zostaną wliczone w koszty hehe .....Pani KRYSTYNA HINGST PRZEDSIĘBIORSTWO OŚWIATOWO-USŁUGOWE Kamnica był problem ze szkołą opisywany w prasie
Po medialnych doniesieniach w sprawie szkoły w Kamnicy, prokuratorzy jednak wszczęli śledztwo w sprawie subwencji oświatowej dla placówki
https://bytow.naszemiasto.pl/po-medialnych-doniesieniach-w-sprawie-szkoly-w-kamnicy/ar/c5-7688579
radny Witold Zajst:- ty marna istoto lepiej zamilcz bo i tak nie będziesz burmistrzem ani radnym

10:42, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

kazachkazach

7 7

Chciałbym poznać osobę kryjącą się za tym wpisem . Podzielam wszystkie poglądy. Chciałbym żeby ktoś taki został radnym. Pozdrawiam

13:23, 24.01.2022

Do lizorowa pod nickDo lizorowa pod nick

19 15

Mam pytanie czy doba doktora miała 80 godz .że mógł on to wszystko ogarnąć w różnych miejscach-widzisz Doktor Potocki to firma i posiadając poza dużą wiedzą medyczną talent organizacyjny i dobrą wolę można wiele zdziałać dla ludzi ale takim jak ty i tobie podobnym nieudaczniku ludzie którzy w przeciwieństwie do ciebie wiele potafią i robią dobre rzeczy nie pasują.Prezes Renata Kiempa została zwolniona przez Karaśkiewicz w sposób karygodny i urągający wszelkim zasadom miedzyludzkim a nie ma przepisu który zabrania angażowanie się w słuszną sprawę . Po zwolnieniu prezes Kiempy w szpitalu nie robi się nic prócz szukania na siłę sposobów na jej oczernianie więc tylko referendum może dać jej szansę na skuteczną obronę bo to Ona wie najlepiej o destrukcyjnym postępowaniu Karaśkiewicz w stosunku do naszego szpitala, nie martw się o koszty bo największym kosztem jaki poniesiemy bedzie destrukcja naszego szpitala a co za tym idzie brak możliwości usyskania skutecznej pomocy medycznej.Od Witolda Zajsta się odczep bo najmarniejszą istotą tutaj jesteś ty.W referendum burmistrz Karaśkiewicz zostanie odwołana i żadne manipulacje ani fałszowanie rzeczywistości tego nie zmieni.

11:21, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Podatnik Podatnik

19 7

Aj jak cię zazdrość zżera o zarobki. Potocki to lekarz, który po prostu swoje życie poświęcił leczeniu ludzi. Pracuje za trzech i wszędzie go chwalą. A pracuje tyle, bo jest takie zapotrzebowanie, więc zarabia więcej niż urzędnik na 8 h przez 5 dni w tygodniu.
Jakoś nikt nie hejtuje miasteckich fryzjerek i malarek paznokciowych, które rypią po 12 h dziennie i za godzinę kasują ponad 100 zł.
Nikt nie zgłasza do prokuratury naszych budowlańców, którzy pracują bez umów w kilku miejscach naraz.
A o zarobki lekarzy taki hałas.

11:44, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie polecam referendNie polecam referend

20 8

Przeglądałem listę osób tworzących ten projekt.
Nie budzą mojego zaufania.
Zwykła prostacka filozofia
Sugeruję zabranie się za uczciwą pracę a nie liczenie, że darmo coś przyjdzie
Większość z was nigdy w życiu nic nie osiągnęła
Zostaliście wciągnięci w próbę ukrycia starego układu i przekrętów w tej gminie
Typowe jęczy dupy
Chcecie zmian zacznijcie od rady gminy - te same gęby w radzie od wielu lat Siedzą i tylko liczą dietki.
Możecie wymienić burmistrza na kogo tam chcecie ale bez gruntownych zmian nic tu sie nie zmieni
Biedna gmina zamiast się rozwijać i tworzyć tereny uzbrojone w wodę kanalizację i energię elektryczną zajmuje się *%#)!& Radni nie chcą przeprowadzić reformy oświaty do której dokłada gmina ponad 14 mln zł każdego roku- to mogą być pieniądze na rozwój gminy. Dlaczego na siłę utrzymywane są klasy IV-VIII w Piaszczynie, Słosinku z liczbą uczniów w klasie 3 do 4 osób ( niech tam będą klasy I-III i oddziały przedszkolne) Kto robi z tego powodu zadymę -nauczyciele i ich rodzinki.
Dlaczego radni się boją reorganizacji szkół w Miastku? Dwie szkoły pomieszczą wszystkie dzieciaki w klasach 20-23 osoby i nauczanie na jedna zmianę od godz 8.00. W szkołach jest wiele klas pustych
Obecnie klasy są po 12-14 uczniów a nauczyciele w związku z tym mają nadgodziny- nauczają w kilku szkołach.
(np Szkołę Podstawową nr 1 przeznaczyć na Oddziały Przedszkolne, Żłobek. W tym obiekcie można umieścić również inne stowarzyszenia, urzędy ( np starostwo) i instytucje. Może tam być np ŚWIETLICA INTEGRACYJNA DLA SENIORÓW , lub jak u naszych sąsiadów Dzienny Dom Senior - Wigor w Tuchomiu, MOPS,
Nikt nie chce burzyć budynku tylko połączyć jego przeznaczenie aby był on racjonalnie użytkowany.
Co do szpitala to są bogate gminy ale tylko nieliczne zdecydowały się przejąć szpitale. Biedna gmina Miastko na pewno nie podoła temu wyzwaniu. Wcześniej czy później PiS lub inna partia przeprowadzi reformę i stworzy nową sieć szpitali w Polsce. Należy się skupić aby tu był szpital z podstawowymi oddziałami. Krzykiem i kijkiem to można tylko rzekę Studnicę zawracać.

11:53, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

kazachkazach

8 6

Chciałbym poznać osobę kryjącą się za tym wpisem . Podzielam wszystkie poglądy. Chciałbym żeby ktoś taki został radnym. Pozdrawiam

13:35, 24.01.2022

Do nie polecam referDo nie polecam refer

13 17

Możemy wymienić miernego burmistrza poprzez referendum i tak zrobimy .Gmina jest biedna bo aktualnie urzędująca burmistrz Karaśkiewicz nie ma pojęcia jak się pozyskuje pieniądze z funduszy zewnętrznych a jedynym jej pomysłem jest likwidacja naszego szpitala i szkół ,prostacką filozofią i *%#)!& pseudo rozwiązaniami posługujesz się ty , ludzie tworzący referendum akurat pracują uczciwie a twoje zaufanie to ostatnia rzecz na której im zależy , najbardziej jęczeć będziesz ty bo referendum się powiedzie i skończy się stary układ i skończy się koryto a z komentarza widać bezspornie że należysz do tego starego układu .Radni niczego się nie boją i dlatego przegłosowali wniosek o referendum w sprawie odwołania burmistrz Karaśkiewicz, a szpitala nie trzeba likwidować jak to sugerujesz tylko rozwijać i gdyby Karaśkiewicz tak bardzo nie przeszkadzała to nasz szpital byłby dzisiaj o wiele bogatszy i na zupełnie innym poziomie tylko ktoś o ograniczonych horyzontach może uważać że szpitala trzeba się pozbyć a rozwijać w to miejsce świetlicę dla seniorów ,więc wracaj do nory z której wypełzłeś, tylko skuteczne referendum może skończyć z katastrofalnym zarządzaniem naszą gminą.

15:18, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brawo podatnikBrawo podatnik

14 3

Podatnik masz 100% racji , niestety ale zawsze znajdzie się jakaś miernota i nierób bez pojęcia o niczym któremu najbardziej przeszkadzają ci którzy robią dobrą robotę. Doktor Adam Potocki bardzo dużo pracuje i dobrze zarabia a jego wiedza i umiejętności są bardzo wysoko cenione przez mieszkańców co widać w opiniach o Nim ale takie miernoty jak ta co kryje się pod nickiem gość zawsze będzie zżerać zazdrośc bo za ich umiejętości i wiedze nikt jakoś zapłacic nie chce.

17:10, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

6 3

Już nie mogę doczekać się zmiany na stanowisku burmistrza! Radni powiedzieli jej nie, sołtysi powiedzieli nie, mieszkańcy mówią nie, a ona nadal przy swoim.Czy ona ma trochę rozumu? Te jej prymitywne kombinacje są nie do przyjęcia.

21:26, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

WitekWitek

2 7

Ty gościu mów za siebie.

23:07, 24.01.2022

NiecierpliwyNiecierpliwy

8 2

Większość czeka aż będą mogli pójść na referendum i odwołać burmistrz Karaśkiewicz .Ludzie mają dosyć jej beznadziejnych rządów.

01:48, 25.01.2022

Ilona Ilona

10 5

Nowa ,,prezes ''leczy szpital ???to niech za doktora leczy ludzi....może w tej dziedzinie leży jej ukryty talent. Niekiedy wystarczy zwykła empatia a człek jakby zdrowszy.Sorry p.Kaniak ? Myślałam,że już na emeryturę odeszła, lekarz?chyba spod młota

23:26, 24.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do hehDo heh

3 5

Parchu obrażający dobrych ludzi złapie to ja ciebie jak uzyskam od moderatora twój adres ip zobaczymy czy wtedy też będziesz taki odważny

10:22, 25.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZasmuconyZasmucony

10 4

Miastko24.pl to jedyne miejsce gdzie tchórzliwi towarzysze z nielicznej grupy manipulantów stojących przy burmistrz Karaśkiewicz czują rychły i pewny koniec swojej wątpliwej kariery więc w amoku podejmują nieudolne próby zakłamania rzeczywistości , ale to się nie uda a udane referendum skutecznie pozbawi ich koryta. Ludzie idżcie na referendum to jedyna szansa na powrót normalności w Miastku.

11:26, 25.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

P.lP.l

4 4

Halo czy wam jeszcze chodzi o szpital czy już o stołki.polecam zdjęcia szpitala i
To w prokuraturze.

11:35, 25.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kowalski Kowalski

6 4

W internecie można wypisywać wszystko.
A tu chodzi o to żeby te 2 psiapsiułeczki ( burmistrz i nowa prezeska ) usłyszały jak bardzo niezadowolony jest lektorat.



12:19, 25.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do P.IDo P.I

5 5

Nam cały czas chodzi o nasz szpital który z takim wielkim zaangażowaniem rękami Łyżwińslkiej i reszty swoich popleczników mających w tym swoje ciemne interesy niszczy burmistrz Karaśkiewicz i nie martw się o swój stołek w okolicznych paleciarniach cały czas poszukują ludzi do pracy na pewno coś sobie znajdziesz . Ludzie idżcie na referendum bo tylko tak pogonimy to szemrane towarzystwo.

13:54, 25.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

1 3

To madry człowiek ale jeśli pracuje się w kilku POZ jednocześnie, do tego w pogotowiu i w szpitalu na NOCH to jak można być wydolnym dla społeczeństwa prosze powiedzieć . Taka osoba w żaden sposób nie wywiązuje się z dostępności dla pacjenta min w ośrodkach zdrowia.

17:35, 26.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ThorThor

0 605

SPOKOJNIE TAM NIE KOMBINOWAC Z TORAMI

Tajemnicza śmierć na ul. Reja. Martwa kobieta leżała na jezdni
https://iszczecinek.pl/pl/473_na-sygnale/26706_tajemnicza-smierc-na-ul-reja-martwa-kobieta-lezala-na-jezdni.html

20:08, 26.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do obywatelDo obywatel

3 0

gdybyś zadał sobie deczko trudu to i popatrzył na rozkład zajęć Doktora Adama Potockiego to byś wiedział że to jest możliwe i bardzo dobrze funkcjonuje na co najlepszym dowodem są opinie ludzi korzystających z pomocy medycznej u Doktora Adama Potockiego więc daruj sobie te *%#)!& insynuacje po jego kierunkiem bo nikt normalny tego nie łyka .

14:45, 28.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AvengersAvengers

0 2

io<-->io <---->io<-----> io <-----> io <---->io <----> io <-----> io <----> oi jo joj

11:53, 30.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do AvengersDo Avengers

2 0

" io<-->io <---->io<-----> io <-----> io <---->io <----> io <-----> io <----> oi jo joj " - rozumiemy że głównie takie odgłosy wydajesz z siebie kiedy chcesz się wypowiedzieć .

17:50, 30.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

to toto to

0 0

chłopie to orkan

18:08, 31.01.2022
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

OSTATNIE KOMENTARZE

ZGRZYT w szpitalu. Potocki ZREZYGNOWAŁ

Potwierdził się świetny wynik finansowy bytowskiego szpitala. Placówka po raz pierwszy od lat wypracowała zysk 3,46 mln zł. Łączne przychody to ponad 66 mln zł. Jednocześnie koszty wzrosły o 4 mln zł. Nie przeszkodziło to w osiągnięcie wysokiego zysku.

Gość

23:46, 2025-11-05

WYCIECZKA uczniów z Miastka. Zwiedzali DRUTEX

Trzeba tych ludzi uczyć przedsiębiorczości odwagi i niech zostają w Miastku a nie Bytowie.

Xxx

16:19, 2025-11-05

ZGRZYT w szpitalu. Potocki ZREZYGNOWAŁ

Ludzie zrozumcie wreszcie że szpital to nie bankomat. Wynagrodzenie jest zależne od wykonanych procedur medycznych ( leczenie pacjentów) za które NFZ przelewa środki na konto szpitala. Mamy tutaj dwie przyczyny że brakuje na wypłaty: w szpitalu zbyt mało chorych za leczenie których płaci NFZ, wynagrodzenia są zbyt wysokie w stosunku do wykonywanej pracy(leczenia). Szpital się utrzyma jeśli normalnie funkcjonuje a tu co chwila oddział czasowo zamknięty... to i nie zarabia bo nie przyjmuje chorych. Na chłopski rozum otwórz sobie restaurację z super kucharzami, mnóstwem kelnerów, super menu, płacisz wszystkim wysokie pensje a nie masz klientów w restauracji to jak długo się utrzymasz na rynku? Kto ci dołoży jeśli masz straty? Bankructwo gwarantowane

Gość

14:25, 2025-11-05

Miastko stawia na ENERGIĘ przyszłości!

Ale zarąbiście. Dobrze, że jesteśmy w Unii Europejskiej. Nie którzy mówią, że wolny rynek, niezależność i ExitPol itp. Proszę Państwa, jedyna inwestycja większa w Miastku od lat jest z KPO. Proszę zastanówcie się dwa razy jak zobaczycie, że ktoś negatywnie mówi o Unii, czy na pewno ma rację. Kto wam każę jeść robaki? Kto chce zabrać wam wolność? DLACZEGO są nakrętki przymocowane na butelkach? To jest mój apel, aby walczyć dezinformacją.

Nie polityczny ziome

13:51, 2025-11-05

0%