Zamknij

Reklama internetowa sklepu meblarskiego z Orłami Meblarstwa

14:30, 24.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:31, 24.08.2020

Biznes w Internecie to dziś podstawa. Nie trzeba jednak od razu inwestować w platformę e-commerce do sprzedaży naszych mebli na wymiar z Poznania online. Jest wiele sposobów, by pokazać swoją firmę meblarską w Internecie. W poniższym artykule przedstawimy kilka z najbardziej skutecznych.

Podstawa podstaw – strona internetowa firmy

Najbardziej podstawowym medium w Internecie jest nasza strona internetowa. To tam zamieścimy informacje ważne dla nas i wizerunku naszej firmy. Nie ma miejsca na tzw. hejterów czy szczucie konkurencji. To absolutnie nasze podwórko, w 100% kreowane przez nas. Jedynym minusem jest posiadanie umiejętności tworzenia estetycznych stron www lub zatrudnienie specjalisty, który wyręczy nas w tym zadaniu. Dodatkowo, strona internetowa będzie wymagała opłacenia rocznego abonamentu za korzystanie z serwerów hostingowych. Wydatek rzędu 200 zł przy niewielkim ruchu na witrynie, ale może nam się opłacić.

A może trochę social media?

Facebook oraz Instagram tworzą bliższą relację z klientami niż strona internetowa firmy. Jest to najszybszy sposób, by poinformować o nowych meblach tapicerowanych, pięknych komodach w stylu angielskim lub prowansalskich szafach. Sposobów na ekspozycję sklepu w Internecie jest wielu. Ważne jest, by do postu dodawać zdjęcie przedmiotu, o którym mówimy. Stajemy się społeczeństwem obrazkowym, a algorytmy Facebooka wyżej punktują posty z fotografia, co oznacza, że częściej będą pojawiać się fanom naszego profilu.

Orły Meblarstwa – plebiscyt dla Ciebie

Lubisz konkursy i towarzyszącą im adrenalinę? Zgłoś swoją firmę do plebiscytu Orły Meblarstwa. Jest to internetowe zestawienie przedsiębiorstw z jednej branży, które bierze pod uwagę wszelkie opinie liczbowe, wyrażone przez klientów w Internecie (punkty, gwiazdki itp.). Przedsiębiorstwa porównywane są między sobą w skali miasta oraz ogólnopolskiej. Co ciekawe, skanowanie ocen klientów odbywa się raz w roku, ale… nikt nie wie kiedy! To dodaje dreszczyku emocji i sprawia, że zestawienie jest rzetelne. Wystarczy otrzymać 8 punktów na możliwych 10, a Twój sklep meblowy powędruje na listę laureatów Orłów Meblarstwa.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%