Drutex, europejski champion w branży stolarki otworowej, został Oficjalnym Partnerem Klubu Piłkarskiego Bayern Monachium, jednego z czołowych i najbardziej utytułowanych na świecie. To największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki. Prestiżowa umowa jest konsekwencją przyjętej strategii budowania globalnej świadomości marki oraz rozwoju Drutex na największym w Europie i kluczowym dla niego, pod względem eksportu, rynku.
Dwaj liderzy o podobnym DNA, dominujący w swoich dziedzinach, łączą siły. Partnerstwo z klubem ze światowego topu, sięgającym 34 razy po Mistrzostwo Niemiec i kilkakrotnie wygrywającym prestiżową Ligę Mistrzów, będzie silnym wsparciem na arenie międzynarodowej dla jednego z czołowych producentów okien i drzwi w Europie, z których ponad 80% trafia na eksport.
- DRUTEX jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać DRUTEX w naszej rodzinie partnerów – mówi Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.
Drutex ma status ”Official Platinum Partner of FC Bayern München”, ”Official Partner of FC Bayern München” oraz “Official Door and Window System Partner of FC Bayern München” (na wyłączność). Umowa sponsorska obowiązuje trzy lata. W ramach współpracy z FC Bayern DRUTEX będzie korzystał z szerokiego pakietu świadczeń marketingowych.
Obejmuje on m.in. ekspozycję marki na bandach LED wokół boiska, reklamę na tablicy sędziowskiej, obecność w kanałach social media klubu oraz promocję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych FC Bayern. Dodatkowo DRUTEX uzyska możliwość wykorzystania w swoich działaniach marketingowych materiałów klubu – w tym logo, zdjęć i nagrań z meczów oraz wizerunku zawodników – na potrzeby wsparcia reklamowego. Efektem tej współpracy jest już zrealizowany spot reklamowy, który stanie się integralną częścią kampanii mediowej marki, zapewniając jej globalny zasięg i dotarcie do milionów kibiców na całym świecie – Link do TVSPOT w załączniku.
- Drutex od lat buduje siłę marki w oparciu o zdrowe fundamenty, niezależność biznesową, konsekwentną politykę inwestycyjną i długofalową współpracę z kontrahentami. Dlatego partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów i święcącą tam triumfy jest dla nas naturalnym wyborem. Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. Jesteśmy jeszcze przecież na początku drogi rozwoju. Na szczęście nic nikomu nie musimy udowadniać, bo Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat. – podkreśla Leszek Gierszewski, Założyciel i Prezes Zarządu Drutex SA.
Umowa z bawarskim klubem jest kontynuacją działań Drutex-u w zakresie budowania światowej marki. Rynek niemiecki od lat pozostaje jednym z najważniejszych rynków eksportowych dla firmy. Drutex jednak od zawsze dba o dywersyfikację kierunków sprzedażowych. Wysyła produkty do około 40 krajów, wśród których, poza Niemcami, są inne duże rynki takie jak m.in Włochy, Francja czy Stany Zjednoczone. W międzynarodowej ekspansji firmy Drutex ważną rolę odgrywa zaangażowanie w marketing sportowy, często w pionierskie projekty w swojej branży.
W 2024 roku Drutex został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan oraz zainicjował współpracę z Juventusem Turyn, AS Roma, Cagliari i Palermo. Wcześniej zyskał międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której ambasadorami firmy były gwiazdy i kapitanowie reprezentacji kraju: Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo. Ponadto Drutex aktywnie wspiera mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Puchar Świata w skokach narciarskich. Drutex jest także sponsorem żużlowego klubu Motor Lublin, w barwach którego występuje wielokrotny mistrz świata Bartosz Zmarzlik. Do tego przez wiele lat firma była Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne.
W związku z rozpoczęciem współpracy z FC Bayern, Drutex przygotowuje szereg projektów marketingowych i sprzedażowych wraz ze specjalnie dedykowaną ofertą dla swoich partnerów handlowych. Działania będą obejmowały nie tylko kampanię, promocje i nowy branding, ale również zmiany w ofercie produktowej przygotowanej w związku ze współpracą z FC Bayern. Nowości produktowe znajdą się w ofercie handlowej już od września br.
Drutex Oficjalnym Partnerem FC Bayern Monachium!
Kogo to obchodzi komu Gierszewski przelewa pieniadze
Miastczanin
23:34, 2025-08-22
POMYSŁ Klasy. ZAPŁACIMY za śmieci w oparciu o wodę
Dobre sobie klasa chce wprowadzać nowe zasady za odbiór śmieci. Przecież to baba oderwana od rzeczywistości. Stawki za odbiór śmieci ustala rada miejska w uchwałę a nie klasową Może rada wreszcie sprawdzi na co klasowa wydaje pieniądze przeznaczone na wywóz śmieci? W sąsiednich gminach są niższe stawki.
Gosc
21:16, 2025-08-18
POMYSŁ Klasy. ZAPŁACIMY za śmieci w oparciu o wodę
Klasa to baba . Którą trzeba pogonić za niegospodarność. Wszystkie straty z wodociągów i kanalizacji wrzuca w koszty wywozu śmieci. A co tam mieszkańcy zapłacą. W Miastku i tak mamy jedną z wyższych stawek za wywóz śmieci na osobę 43 zł miesięcznie. Klasową proponuję 12zł za m szescienny wody. No to policzmy 12 zł x 4,5 m sześć = 54 zł od osoby miesiecznie Następna ukryta podwyżka. Może czas pogonić tego pazernego babsztyla ... Radni proszę ogłosić przetarg na wywóz śmieci i będzie taniej. Będzie firma zewnętrzna zrobi to taniej i też na tym zarobi. Dlaczego domki letniskowe nie płacą za wywóz śmieci? Dlaczego nie było upomnień we wspólnotach za brak segregacji? Koziołkowa *%#)!& się tłumaczy ... co Ty babo robisz? Bo tylko klepiesz brodą głupoty. Proszę podać ile było zgłoszeń od śmieciarzy ze nie ma segregacji i ile urząd wystawił upomnień? Weszły nowe zasady odbioru śmieci. Kto sprawdzał czy są zakupione pojemniki? Urzędasy lenie...taczki czekają Będzie ubaw na sesji jak przyjdą mieszkańcy i was pogonią beż referendum tak po chłopsku..
Gość
15:17, 2025-08-18
POMYSŁ Klasy. ZAPŁACIMY za śmieci w oparciu o wodę
W tym Miastku to zawsze wszyscy sa na nie, a co jesli okaże się ze taki system rozliczania smieci jest najbardziej sprawiedliwy? Bo obecnie sytuacja wygląda tak ze Ci co Są uczciwi płacą za tych którzy mają w nosie wszystko deklaruja dwie osoby a mieszka 5 ... i niech juz sie ludzie nie boją o podlewanie ogródków bo jesli ktoś podlewa ogródek z wodomierza "domowego" to tylko pogratulować.... normalny człowiek ma osobny wodomierz na takie okolicznosci a pod uwage beda brali odczyty z wodomierza "domowego" i od razu wyjdzie kto jest nieuczciwy.. moze wpierw poczekajmy na jakiejs szacunki a pozniej oceniajmy jesli ten system mialbybyc bardziej sprawiedliwy jestem za !
Yhhff
13:33, 2025-08-18
1 0
Kogo to obchodzi komu Gierszewski przelewa pieniadze