Przy ogromnej konkurencji firmy z branży fryzjerskiej powinny postawić na rozwiązania, które wyróżnią je na tle pozostałych. Wysoki standard obsługi klienta świadczy już większość z nich. Wielu przedsiębiorców pamięta także o standardowym marketingu internetowym. Co więc zrobić, by wejść szturmem w świat nowoczesnej reklamy?
Właściciele salonów fryzjerskich za branżowy standard uważają istnienie profilu firmy w social mediach (gdzie dominują: Facebook, Instagram) oraz strony internetowej studia fryzur. Nikogo więc już nie dziwi obecność podstawowych danych o przedsiębiorstwach w tych miejscach. Stało się to normą, którą wręcz wymagają już nawet klienci. Salon fryzjerski, którego nie ma w Internecie – dla zainteresowanych nie istnieje.
Niewielu przedsiębiorców z branży beauty decyduje się jednak na marketing za pośrednictwem poczty e-mail. Jest to ciekawy krok, który może wyróżnić Cię na tle innych. Należy jednak zdecydować, w jaki sposób będzie on przeprowadzony. Czy treścią naszych wiadomości będą tylko informacje o promocjach, a może cykliczny newsletter, w którym zawrzemy informacje o najnowszych trendach we fryzjerstwie i nowoczesnych zabiegach specjalistycznych? Druga opcja e-mailowego marketingu stawia Twój salon w pozycji eksperta, co jest dodatkowym atutem w kwestii promocji.
Pomimo swojej powszechności dalej świetnym pomysłem jest prowadzenie profilu w mediach społecznościowych. Rozchodzi się tu jednak o to, jak to zrobimy. Większość salonów uzupełnia podstawowe rubryki informacyjne, wstawia pierwszy post i na tym koniec. Ewentualnie, poinformują klientów o przerwach urlopowych. Innowacja polega tu na regularności oraz pomysłowości. Ideałem jest także komunikacja z osobami, które obserwują nasz profil w social mediach. Odpowiadajmy na komentarze, organizujmy społecznościowe konkursy i pytajmy, co fani myślą o stworzonych w naszym salonie fryzurach.
Przedsiębiorcy, którzy postawili na solidną promocję swoich usług w sieci oraz trzymają wysoki poziom świadczeń, odnotowują wzrost zainteresowania swoim salonem fryzur. Umacnia to ich pozycję na rynku oraz buduje świetny wizerunek w Internecie. Właśnie takie firmy zdobywają wysokie noty w plebiscycie Orły Fryzjerstwa – konkursie, który wyłania najlepszych w branży fryzjerskiej. Oceny dokonują tu internauci, którzy każdego dnia wystawiają noty w serwisach takich jak Google, czy Facebook. Przedsiębiorstwa, które zdobyły wyróżnienie, mogą więc triumfować swój internetowy sukces.
Polanów W CIENIU koszalińskiej AFERY
Jaki z niej świadek ? Skoro jeździła z kimś w patrolu to również odpowiada za to co się stało .Zapewne ta pani już nie wróci do służby w Policji , chyba że będzie kłamać i sypać jak leci . Później spojrzeć w oczy całemu społeczeństwu nie będzie tak łatwo .
Guzik
21:36, 2025-12-26
Polanów W CIENIU koszalińskiej AFERY
Bardzo nie ładnie tylko co to ma wspólnego z Miastkiem ? Czy w Miastku i gminie Miastko nie ma ciekawych tematów żeby publikować artykóly dla mieszkańców Miastka ?
z Miastka
21:09, 2025-12-26
Polanów W CIENIU koszalińskiej AFERY
Pokazać twarze tych bohaterów.
Anonim
18:01, 2025-12-26
Polanów W CIENIU koszalińskiej AFERY
Prawda jest taka że wszyscy przekroczyli uprawnienia . Skoro ta pani jest zawieszona w służbie w Policji i toczy się wobec niej również postępowanie dyscyplinarne nie powinna moim zdaniem być aktywnym członkiem OSP. Widać ,że pan prezes mocno broni dobrze znanego nazwiska w gminie . Niech los będzie sprawiedliwy.
Jarek
16:51, 2025-12-26