Zamknij

Dodaj komentarz

Innowacyjne narzędzia reklamy salonu fryzjerskiego

artykuł sponsorowany 00:00, 01.11.2021

Przy ogromnej konkurencji firmy z branży fryzjerskiej powinny postawić na rozwiązania, które wyróżnią je na tle pozostałych. Wysoki standard obsługi klienta świadczy już większość z nich. Wielu przedsiębiorców pamięta także o standardowym marketingu internetowym. Co więc zrobić, by wejść szturmem w świat nowoczesnej reklamy?

Obecne standardy

Właściciele salonów fryzjerskich za branżowy standard uważają istnienie profilu firmy w social mediach (gdzie dominują: Facebook, Instagram) oraz strony internetowej studia fryzur. Nikogo więc już nie dziwi obecność podstawowych danych o przedsiębiorstwach w tych miejscach. Stało się to normą, którą wręcz wymagają już nawet klienci. Salon fryzjerski, którego nie ma w Internecie – dla zainteresowanych nie istnieje.

E-mail marketing

Niewielu przedsiębiorców z branży beauty decyduje się jednak na marketing za pośrednictwem poczty e-mail. Jest to ciekawy krok, który może wyróżnić Cię na tle innych. Należy jednak zdecydować, w jaki sposób będzie on przeprowadzony. Czy treścią naszych wiadomości będą tylko informacje o promocjach, a może cykliczny newsletter, w którym zawrzemy informacje o najnowszych trendach we fryzjerstwie i nowoczesnych zabiegach specjalistycznych? Druga opcja e-mailowego marketingu stawia Twój salon w pozycji eksperta, co jest dodatkowym atutem w kwestii promocji.

Social Media

Pomimo swojej powszechności dalej świetnym pomysłem jest prowadzenie profilu w mediach społecznościowych. Rozchodzi się tu jednak o to, jak to zrobimy. Większość salonów uzupełnia podstawowe rubryki informacyjne, wstawia pierwszy post i na tym koniec. Ewentualnie, poinformują klientów o przerwach urlopowych. Innowacja polega tu na regularności oraz pomysłowości. Ideałem jest także komunikacja z osobami, które obserwują nasz profil w social mediach. Odpowiadajmy na komentarze, organizujmy społecznościowe konkursy i pytajmy, co fani myślą o stworzonych w naszym salonie fryzurach.

Zwycięstwo murowane

Przedsiębiorcy, którzy postawili na solidną promocję swoich usług w sieci oraz trzymają wysoki poziom świadczeń, odnotowują wzrost zainteresowania swoim salonem fryzur. Umacnia to ich pozycję na rynku oraz buduje świetny wizerunek w Internecie. Właśnie takie firmy zdobywają wysokie noty w plebiscycie Orły Fryzjerstwa – konkursie, który wyłania najlepszych w branży fryzjerskiej. Oceny dokonują tu internauci, którzy każdego dnia wystawiają noty w serwisach takich jak Google, czy Facebook. Przedsiębiorstwa, które zdobyły wyróżnienie, mogą więc triumfować swój internetowy sukces.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

0%