Przy ogromnej konkurencji firmy z branży fryzjerskiej powinny postawić na rozwiązania, które wyróżnią je na tle pozostałych. Wysoki standard obsługi klienta świadczy już większość z nich. Wielu przedsiębiorców pamięta także o standardowym marketingu internetowym. Co więc zrobić, by wejść szturmem w świat nowoczesnej reklamy?
Właściciele salonów fryzjerskich za branżowy standard uważają istnienie profilu firmy w social mediach (gdzie dominują: Facebook, Instagram) oraz strony internetowej studia fryzur. Nikogo więc już nie dziwi obecność podstawowych danych o przedsiębiorstwach w tych miejscach. Stało się to normą, którą wręcz wymagają już nawet klienci. Salon fryzjerski, którego nie ma w Internecie – dla zainteresowanych nie istnieje.
Niewielu przedsiębiorców z branży beauty decyduje się jednak na marketing za pośrednictwem poczty e-mail. Jest to ciekawy krok, który może wyróżnić Cię na tle innych. Należy jednak zdecydować, w jaki sposób będzie on przeprowadzony. Czy treścią naszych wiadomości będą tylko informacje o promocjach, a może cykliczny newsletter, w którym zawrzemy informacje o najnowszych trendach we fryzjerstwie i nowoczesnych zabiegach specjalistycznych? Druga opcja e-mailowego marketingu stawia Twój salon w pozycji eksperta, co jest dodatkowym atutem w kwestii promocji.
Pomimo swojej powszechności dalej świetnym pomysłem jest prowadzenie profilu w mediach społecznościowych. Rozchodzi się tu jednak o to, jak to zrobimy. Większość salonów uzupełnia podstawowe rubryki informacyjne, wstawia pierwszy post i na tym koniec. Ewentualnie, poinformują klientów o przerwach urlopowych. Innowacja polega tu na regularności oraz pomysłowości. Ideałem jest także komunikacja z osobami, które obserwują nasz profil w social mediach. Odpowiadajmy na komentarze, organizujmy społecznościowe konkursy i pytajmy, co fani myślą o stworzonych w naszym salonie fryzurach.
Przedsiębiorcy, którzy postawili na solidną promocję swoich usług w sieci oraz trzymają wysoki poziom świadczeń, odnotowują wzrost zainteresowania swoim salonem fryzur. Umacnia to ich pozycję na rynku oraz buduje świetny wizerunek w Internecie. Właśnie takie firmy zdobywają wysokie noty w plebiscycie Orły Fryzjerstwa – konkursie, który wyłania najlepszych w branży fryzjerskiej. Oceny dokonują tu internauci, którzy każdego dnia wystawiają noty w serwisach takich jak Google, czy Facebook. Przedsiębiorstwa, które zdobyły wyróżnienie, mogą więc triumfować swój internetowy sukces.
ZKS Miastko z sukcesami w Kartuzach
BRAWO SUKCES ZA SUKCESEM TAK DALEJ TRZYMAĆ TRENERZE I ZAWODNICY👍👍
ZYGMUNT S.
22:10, 2025-09-14
Święto Plonów w Pszczółkach [ZAPOWIEDŹ]
Kogo to ? Chłopie przestań wstawiać artykuły nie dotyczące Miastka tego nikt nie czyta nikogo to nie interesuje !
Adam
23:38, 2025-09-13
W sobotę ORLEN Lang Team Race w Bytowie!
Co nas interesuje kaszubska impreza w Bytowie
Edek
21:30, 2025-09-12
Radny Brodziński proponuje ZABRAĆ karetkę z Trzebielina
Niech wraca ale nie kosztem Trzebielina. Niech to będzie dodatkowa karetka w systemie. W Miastku może być i 10 karetek na dyżurze ale kto za to zapłaci? W Miastku może być wszystko: klinika, tramwaje, komunikacja miejska, metro, basen, port lotniczy, nowoczesny dworzec z koleją dużej prędkości, elektrownia atomowa, wiatraki, farmy fotowoltaiczne, uczelnie wyższe politechnika, uniwersytet itd. Tylko trzeba zadać proste pytanie co samorząd zrobił aby tu była normalna praca i młodzi nie uciekali poza granice gminy. Tu żyją w większości seniorzy. Miasto skazane na wymarcie. W mieście zamieszkuje może ok 6 tys osób. Reszta tylko ma tu meldunek i już nie wróci. Prawdziwe dane o liczbie mieszkańców w deklaracjach śmieciowych i do nich proszę doliczyć 500 osób.
Gość
23:33, 2025-09-11