Burmistrz Bobolic ogłosił nabór na dwa stanowiska urzędnicze - podinspektora ds. gospodarki przestrzennej i podinspektora ds. inwestycji drogowych. Podstawowe wymagania wobec kandydatów są takie same dla obu stanowisk. Osoby zainteresowane muszą legitymować się wyższym lub średnim wykształceniem, posiadać pełnie praw publicznych oraz mogą być niekarne. W przypadku osób ze średnim wykształceniem, wymagany jest dodatkowo 3-letni staż pracy.
- Podinspektor ds. inwestycji drogowych będzie zajmował się podejmowaniem czynności związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i nadzorem remontów, modernizacji i budowy inwestycji drogowych. Będzie on także odpowiedzialny m.in za sporządzanie informacji i sprawozdań z realizacji inwestycji - informują urzędnicy.
Nabór na to stanowisko trwa do 3 sierpnia. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zaproszeni na rozmowy rekrutacyjne. Urząd proponuję umowę o pracę na pełen etat.
- Z kolej w kompetencjach podinspektora ds. gospodarki przestrzennej będzie leżeć sporządzanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminny oraz planów rozwoju architektoniczno-budowlnaych. Będzie ona także odpowiedzialny m.in. za przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych gminy. - informują urzędnicy.
W przypadku tego stanowiska nabór trwa nieco dłużej, bo do 8 sierpnia. Także tutaj urząd proponuje umowę o pracę na cały etat. Dodatkowym atutem w przypadku obu konkursów będzie posiadanie prawa jazdy. Ważna jest także znajomość wybranych ustaw i przepisów prawnych. Listę dokumentów, które należy złożyć w postępowaniu możemy znaleźć TUTAJ.
KLIKNIJ przycisk SUBSKRYBUJ na stronie głównej FB i otrzymuj e-mailem Gazetę Miastecką w wersji PDF! Tylko dla subskrybentów premierowe reportaże wideo i pełne wersje tekstów, niedostępne na portalu www.miastko24.pl!
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz